Op deze pagina vind u alle informatie omtrent onze garantie en garantieprocedure.

Garantietermijn

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Daarnaast verlenen wij voor aquariumplanten de volgende specifieke garantie:  ⇓

Garantie aquariumplanten:

Wij vinden het belangrijk dat u mooie en gezonde planten ontvangt zodat deze een goede start in het aquarium hebben.

Door de hoogste kwaliteit planten te selecteren en deze goed te verpakken en door de snelle levering van PostNL kunnen wij dit ook garanderen. Dit houd in dat als de planten niet in goede conditie bij u aankomen wij deze opnieuw opsturen.

Om hier in aanmerking voor te komen moet u wel aan een aantal voorwaarden voldoen.

De voorwaarden:

  • Zorg dat u thuis bent om de planten in ontvangst te nemen, een tijdsvak ziet u aan de hand van de Track en Trace code die u ontvangt.

  • Als u de planten na de 2e levering niet ontvangt zijn genomen en de planten dus op het postkantoor zijn opgehaald vervalt het recht op garantie.

  • Open het pakket binnen 4 uur na ontvangt, het liefst gelijk natuurlijk. Laat pakket in die tijd nooit bij een te warme plek staan(bijvoorbeeld bij de verwarming, open haard of in de volle zon). Laat ook nooit het pakket buiten staan. Een temperatuur van tussen de 8 en 15 graden is ideaal.

  • Inspecteer de planten binnen die 4 uur. Mocht er dan toch iets mis zijn met een plant maak gelijk een foto en email deze naar info@aquarium123.nl , Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

Als u aan deze voorwaarden voldoet sturen wij zo spoedig mogelijk een nieuwe plant.


Garantieprocedure voor alle producten m.u.v. aquariumplanten

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van het product.

als het artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact met ons op voor een probleemoplossing. Als het artikel defect blijkt, zullen wij altijd een oplossing voorstellen.

Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

Geef binnen de garantietermijn het defect bij ons aan via de e-mail
in de e-mail zet u: het aard van het defect alsmede een kopie van de factuur. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een bericht sturen met de stappen die nodig zijn om het artikel retour te sturen. In de meeste gevallen moet u de volgende stappen ondergaan:
  1. Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het defect naar ons op.
  2. Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt.
  3. In de garantiezending dient duidelijk een briefje toe te voegen met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  4. De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Meer informatie over garantie en insluitsels van garantie vind u in onze algemene voorwaarden. Die vind u --> hier