Kann ich vorbeikommen, gibt es ein Geschäft?
Nein, wir haben kein Ladengeschäft. Derzeit ist es auch nicht möglich, Bestellungen abzuholen.
Wann kann ich meine Bestellung erwarten?
Ihre Bestellung wird in der Regel am Tag nach dem Versand von DPD an Sie geliefert. Sie erhalten von uns eine Versandbestätigung, sobald wir das Paket versendet haben.
Verzenden jullie ook naar België
Jazeker, Dit is tijdens het bestelproces aan te geven.
Hoe plant ik mijn plantje in het aquarium?
Wij zijn druk bezig met het maken voor instructies hoe elk plantje moet worden geplant.
Tot die tijd kunt u op het internet genoeg informatie vinden. typ in google: plantnaam + hoe planten.
Het plantje wat ik heb gehad ziet er anders uit dan op de foto van de website?
Een aantal planten die wij verkopen worden boven water gekweekt. Dit komt omdat het bovenwater kweken van deze planten veel sneller en makkelijker is dan onderwater en anders zou het plantje vele malen duurder zijn.
Maar hierdoor is het wel zo dat deze planten hun bovengrondse vorm hebben en er onder water anders gaan uitzien. U zult snel zien dat de nieuwe bladeren de vorm hebben van de plant op onze website.
Heeft u toch nog twijfels of het juiste plantje is geleverd. Stuur dan even een email naar info@aquarium123.nl , het kan natuurlijk altijd dat er een foutje is gemaakt en wij zullen u het juiste plantje nazenden.
Er zit geen bestelknop bij een bepaald product?
Mocht er geen bestelknop bij een product aanwezig zijn dan is het product op dit moment niet leverbaar. Deze producten worden niet getoond in de diverse categorieën en in de zoekfunctie.
U kunt altijd even contact zoeken om te vragen wanneer een product weer verwacht wordt.